Bartender?

Ohlala
Emma ekenstam satt uppe till halv 4 inatt och pluggade barteknik, sen ringde väckarklockan kvart över 5. det är fan inte varsegodis!
Iaf så drog jag mig upp ur sängen och efter en halv liter kaffe och lite nyhetsmorgon orkade jag väcka pelle och borja bege oss till halmstad,
Väl framme i staden var det solsken och vi gick in till donken och käkade frulle.
kaffe och toast, kaffe och toast.
sen promenerade vi i solskenet bort till centralen och jag tackade pelle för besöket och begav mig mot mit öde.
Slutprov i barteknik.
Oh my god.
nervös och kaffe hög  trillar jag in och brjar tjata hål i huvudet på micke om hur svårt det skulle vara, hur illa det kunde gå och hur nervös jag var.
vilket lilla micke även märkte.
Jag och janna fick göra det ihop och det visade sig att vi var bäst.
38/38 och MVG fick vi på vårat vackra prov.
sen var det ju den praktiska delen med...
Det skulle göras P2, sex on the beach och en alcoholfri (som jag döpte till Pelle cyklar omkull) haha!
Allt gick som smort och jag satte förklaringen om manhattan precis!
även på dessa 4 delar var det
mvg
mvg
mvg
mvg
-
Idag har jag gjort mig själv till bartender.

Och med ett glas vitt vin i ena handen, en bartenderutbildning i den andra och solen i ögonen önskar jag er mina kära vänner en fortsatt trevlig dag. för nu.
nu har jag lov!

Puss


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis på provet Gumman!! Du gör mig sååå stolt! Puss

2009-04-06 @ 17:44:09
Postat av: Catarina

Du är söt och jag saknar dig. Men det är svårt.



2009-04-07 @ 09:49:25
URL: http://www.imittenblandelva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0