bubblor

Jag vaknade trött i idas säng idag med ögon som inte gick att öppna och en fantastisk rinnig näsa.
måtte man älska våren. men inte pollen.
Jag gillar inte kliande näsa och rinnande ögon, no thanks
well, bara att acceptera och gå upp och försöka ppna ögonen.
sagt och gjort, fick i mig ett par knäckebröd och gick till bussen för att möta Emma.
klockan  8 var jag påväg mot mammas hus och åka med henne till Gbg.
hon fyller år idag och jag bjöd på lunch och fika! mums!
Vi träffade Suzanna mammas kompis som jag har kännt hela mitt liv. mysigt.
sen bar det hemmåt.
bra dag och sov gott i bilen hem :)

Nejtack jag vill inte just nu, ge mig tid förfan!



Iaf här kommer ett par 3 bilder från grillningen i lördags:

Sol, mys och sommarklänning!


Pelle trodde att han var coool! hehe


Emma Karlsson är Grillmästare!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYFAN VAD JAG HATAR ATT DU LA UT DEN BILDEN!!!

2009-04-07 @ 21:42:36
Postat av: Pelle

Jag ser ut som någon annan, eller så har jag sjukt dålig självbild:)

2009-04-07 @ 22:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0