Sol och sill

Sov hos ida inatt efter att jag hade lekt med malin och Steffo.
Steffo var en snäll man och bjöd på fika och malin och jag mobbade honom
mest för att han jobbar på Telenor ;)
Annars var det sol i lilla falkenberg igår så jag slängde fram mina nya
kilklackar från sthlm och sommarklänning!
blir nog samma outfit idag! känner mig sommrig när solen skiner!
Annars är det helg imån och på kvällen är det Emelie och Maddes fest!
det ska bli kalas kul! 

MARIE! min inbjudan! var har vi förferre? ring mig!

Och på lördag blir det andra bullar, iaf inte köttbullar för det kan man itne grilla.
men man kan grilla korv, och de ska vi nog göra för att vara extra snygga! 
det skall nemligen bli upp till 17 grader på lördag!
mumsigt!

Prinsen är saknad och jag tycker att han bör komma och hälsa på
på lördag ist för att hitta på annat. fisgris

nej nu ska jag pimpa sen är det barteknik!



är man coooooolio så är man!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0