Sommarschema och kaffe.

Jag är så sjukt sugen på att hänga med någon nu
messat runt till alla men dom suger ju p ng
iaf så jobbade jag igår och fick mitt sommarschema
24 arbetsdagar i Juli. ohfan. pengar ?
det ska bli, jobbigt, roligt, argt, glatt.
men det ska bli en underbar sommar.
midsommarafton på fredag. jag ska jobba ¨på dagen,
samt midsommardagen på dagen.
annars har jag inte ens en uns aning om vad jag ska göra.
Vart ska man på midsommar ?
På måndag ska vi iaf på kickOff med jobbet.
och ikv är det visst kickOff på grand!
igentligen vill jag sova, eller åka till falkenberg och sitta ensam på kafé blå..
kanske tar nästa buss och gör det, helt enkelt.

Varför bråka ?
är det verkligen så kul?

du, jag?



Fashion bor här
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0