Studenthelg.

Helgen har varit sjukt nice!
Mammas kompis Sandra är här och hälsar på från singapore
och dvs att schemat är FULLT!
inte nog med detta så har alla tagit studenten ihelgen.
Utom jag då ;)
hell week börjar imån! YES
Jag har vart inne i de småländska mörka skogarna igår/idag.
Kusinen tog studenten och det var helt sjukt kul!
I fredags var det alla andra i falkenberg som sprang ut.
ni kan ju gissa att min röst är helt död..
Iaf så kommer veckan att innehålla massa skoj!
Ikväll är halva skolan på balen och imorgon bitti är det dax för fotboll och öl..
Sen är det programdag på tisdag,
mys med mentorerna på onsdag och såblir det la Pimpa vagnen dag på torsdag :)
Fick nyss veta att vi ska åka massa massa flak mellan 13:00-14:00 på fredag.
Jag kan knapps bärga mig!!

Iaf så är jag helt redo,
nu är det bara lite kvar.
*jobba upp alkotoloransen innan fredag
*sola
*gå till tandläkaren
*fixa naglar händer/fötter
Loving it

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hellweek <3



Du klarade ju av måndagen bra och tandläkarn hoppas jag gick bra trots alkoholen i blodet?

Jag börjar öva upp alkoholtoleransen nu med ölen i högsta hugg =)

<3

2009-06-10 @ 00:03:19
URL: http://lillagget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0