Åh

Jag är så jävla irriterad just nu,
eller snarare sjukt jävla arg ! jag orkar fan inte med att det inte finns
någon form av respekt mellan oss. och det tänker jag verkligen inte acceptera!
jag har tagigt ställning. och min moral säger detta. bra att vi har religion och disskuterar etik och moral.
jag tror att det är viktigt att vi pratar istället för att bara få det slängt i ansiktet.

det är sjukt vad man kan elda upp sig bara i en argumentering om vad som är rätt eller fel. Att man faktiskt kan tycka så mycket olikt. men det är ju även det som gör det möjligt för oss att prata om saker. Det skulle bli himla jobbigt om alla tyckte likadant. hela tiden. vilket liv vi skulle leva.
alla äter samma mat, pratar alltid om samma musik, samma kläder och samma killar.
inget kul liv måste jag påstå.

Snart ska vi sluta för idag och jag funderar på om jag ska stanna till hemma i slöinge eller om jag ska dra direkt till falkenberg, borde hinna med 11 bussen om jag ska till falkenberg direkt. kommer inte hinna med den iaf. hinner tänka på bussen.. måste ringa mamma isf. annars spelar det ju ingen roll. eller jo. jag kan ju vänta på malin hemma..
Iaf så kommer jag nog göra det. orka släpa väskan bara :(
Leka med alex sen, det skall bli mysigt. då skall det KAFFAS!
hem till melanie på Onsdag.
måste kolla om jag kan få tag i ett fritidskort... behöver verkligen ett nu :(
ah, nu börjar lektonen igen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0