Aha! fredag!

skolan orkade jag med att fixa till Emlie och cattas thailands resa och det blev ett ganska bra resultat! hoppas att de kommer att ha någon nytta av min guide :)
sen pluggade jag svenska på bussen, det orkade jag bara en liten liten stund sen blev det sova på schemat!
Väl framme i fbg drog jag hem till mormor och morfar och pussade lite på dom.
Mamma hämtade upp mig efter hennes Göteborgs tripp och nu har vi handlat,
hämtat malin och fikat!
Snart ska jag la fixa lite till helgen så det blir något vettigt gjort!
hur vettigt ?

Pappa drar förövrigt till Bali imån och jag är jävligt avis!  men det är inte mer än rätt!
Kommer snart med upp med sista uppdateringen om resan!



Dagens outfit:
tunika från cubus
leggins från... netto ?
raggsockar från gekås
och gula fejk ray ban från mammas garderob

Kommentarer
Postat av: Tee

Åh Emma! SockAR :P



Love.

2009-03-27 @ 17:23:43
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0