Från Klarhet till Klarhet

Jag har sedan länge insett att jag inte kommer att klara av att stanna i sveige på en 7-16 jobb. Frågan är bara hur jag ska lösa detta. Reseledare? Jobba i Thailand hos Johan? skita i allt och bara dra?
Reseledare kräver, gymnasiet, körkort, erfarenhet, det vill säga ca ett år till. Johan tar tillbax mig vilken dag jag vill. Frågan är bara om det är värt det?
Vad vill jag ha, och hur.
klarhet i att jag inte vill ha sverige. men vad vill jag ha?

Jag har dock insett en sak idag som gjorde mig lite depp. palla haha.

Ida, marie. fan va bra ni är flickor. jag tror inte jag någonsin kan vara utan er! Tack för allt mina hjärtan.

Förövrigt har jag vart hos doktorn idag och kollat allt. jag undrar vad det är för fel på mig.. hoppas de ringer imorgon. kanske har någon spännande tropisk sjukdom. Om doktorn inte ringer imån och säger att jag kommer dö innom en timme så blir det Harrys och popquiz med brudarna på kvällen! det är shlager tema!

och om en vecka fyller jag år. 19 jävla år. helt sjukt. hoppas jag får lite paket :)

nu bör jag sova lite. klockan är ju halv 5 på morgonen i min hjärna!
Puss

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vet inte vad jag ska säga... Men jag förstår dig.. Och jag saknar dig.. Men det visste du redan!

2009-03-05 @ 04:01:32
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0