Frulle deluxe

Idag så lyckades jag lura till mig en iPhone under frukosten från
www.wellingtons.blogg.se och det resulterade i att jag kunde ta ett
kort på mig själv och några andra på omgivningen! klart bra!

Anledningen till att jag själv är handlingsförlamad är att kameran=död
och att jag just nu har en mobil som inte ens kan smsa. bra!
men bebisen som jag är ute efter heter Nokia 6220 och är helt undebar!

Visst är han fin?

Annars har det inte hänt mycket än idag förutom att jag läste om den
vidriga Fritzl. han har iaf fått livstid och det är fasen det minsta man kan begära!


Frullen när den är som bäst!

Nannz var en av frullvännerna idag :)

Ägaren av mobilen samt bloggen är den lilla lilla flickan i grått!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad du är fiiiiinnn!!!! Puss ♥♥♥

2009-03-20 @ 12:36:29
Postat av: Petra

blev ett bra kort! =)

Ha det så trevligt i gbg imon.

2009-03-20 @ 15:02:36
URL: http://wellingtons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0