Godmorgon

Att promenera barfota mellan Jobbet och MR K saknar j
ag just nu så himla mycket att jag knappt vet vart jag skall ta vägen.
Att känna den hårda asfalten med det lilla tunna lagret med strand sand
under fötterna är oslagbart. När man kommer till MR K och skall äta frukost är man trött,
 nyduschad och helt uppslukad av tankar på gårdagen.
Det är varmt, en film spelas i bakgrunden och alla,
 ALLA älskar att befinna sig i thailand och haad rin beach.
Jag vet att stranden är äcklig, smutsig och full av människor som kissar på den.
Men vi är alla där av samma anledning. Att glömma verkligheten en liten stund
och bara vara och ha roligt. Jag vill gå till jobbet med nyckarna dinglande i min hand,
ta en snabbtitt in på Fubar och deras snygga personal. Sen låsa upp och öppna.
Mitt lilla ställe.
Jag representerar en liten mysig restaurang som man ska känna sig hemma i.
Ni som inte vet hur TK är. Så är det som att sitta hemma i ditt vardagsrum.
Bara det att man sitter i thailand med människor du inte känner.
Du ska vara "hemma". Det är mitt mål!

Well. jag ska la dit snart-


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej sweet!



Självklart hälsade vi på Nit :) Det var helt dött i baren bara hon och en till Thaiare.. Jag älskade Koh Phangan men nu är vi hemma på Samui igen och det är nog ändå det bästa!



ÄLSK!

2009-03-22 @ 11:41:22
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0