Göteborg och Snö

Igår blev det minsann en lång dag,
jag och mamma var på sjukhuset och det tog inte så lång tid igår. det var skönt.
Men sen skulle vi ta en sväng på stan och äta bland annat, vilket vi gjorde på Evas Paley.
Jag och mamma kommer in och beställer våran mat och ska precis sätta oss ner,
Vem går jag förbi då? Magnus Härenstam!
visst, ojojoj, vilken kändis! nej nej inte det !
men! han är ju kärlek! minsann, tänk alla gånger man har sett 5 myror är fler än 4 elefanter.
det lilla lilla barnet i mitt hjärta bara smälte. åh, jag ville hoppa fram och ge han en stor stor kram!
Men ikke! det kallas respekt! :)

förutom det, så var det en bra dag igår,
Jag drack kaffe med lilla gos Oscar det var fint.
och jag och mamma gjorde ett bra val!
Vi beslutade att åka hem när det började snöa
vilket visade sig att vara en fantastisk idé för det blev total snö storm!
det började vid ett i göteborg och när jag gick och la mig snöade det fortförande!
nu är det iaf snö och mys, kallt som satan! :(

Idag fyller älsklings TOBIAS år! GRATTIS MIN LILLA PUSSGURKA!
Det ska vi fira ikväll med pompa och ståt!
och fiskedamm! :)

Sara prinsessan är även hemkommen igår natt. vilket kommer bli myyysigt!
Filip kommer å besök idag med, fasen va bra!

en kommande stressig mysig, underbar helg är på ingång!

nu måste jag göra mig i ordning! Puss!


Magnus mannen!


Älsklings sara!


Fajlip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0