hemma back on track

Ojojoj,
Fyfan nu är jag hemma igen!
efter 3 långa många månader i thailand.
Jag landade igår klockan tio i Göteborg och kände kyla för första gången på evigheter, jag trodde minst att jag skulle dö!
vidare hem och skyndade att dushca och byta kläder för sen var det dax för livet. Mamma skulle hälsas på, det skulle lämnas saker till lillasyster och pappa skulle hälsas på. och mitt i denna röran ringde ida och skrek i luren! Hon och Marie skulle minsann komma och pussa på mig senare på kvällen! Pappa var en snällis och körde mig till ida för upphämtning för att senare även hämta marie och köra oss till metropolen Slöinge! efter detta blev det Tacos!!!!!!! Svensk tacos, och fniss. hade redan då inte sovit ordentligt på närmare 40 timmar :)
Familjen bar sig iväg till Tottes bandy träning och vi andra stannade kvar hemma. En hel del Rosé senare steg mina älskade vänner ut i en kall Mars natt och gav sig iväg på respektive håll.
Jag satt ensam kvar och kännde mig ensamas i Världen.
Jag älskar min fina fina vänner och hatar när de åker hem. hade jag kunnat skulle jag köpa ett hus som vi alla skulle bo i kollektivt. underbart.
Jag saknar redan thailand så jag håller på att avliva. och kollat resor tillbax har jag redan gjort.
sverige är så kallt att mina fingrar fryser fast på tangentbordet.
Fuck this shit.
Tack och välkommen hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0