kall morgon

Det är ytterligare en måndagsmorgon och snart dax att åka till skolan,  men idag får man banne mig åka bil!
det är alltid lite skönare! det är mysigt frostigt på mina fönster men inte lockande att gå ut.
har haft en riktig skit natt och har inte kunnat sova ordentligt, utan har vaknat hela tiden-kollaklockan-gåpåtoa-sättapåenfilm-osv osv osv.
nu är man lagom mör och skolan känns avlägsen,
även om detta troligt är den roligaste dagen på hela veckan.
Först Eng C 3timmar - Barteknin-3-4 timmar Underbart!
Dock kommer jag somna som en stock ikväll. hoppas jag på iaf.
Det blir väl plugga barteknik och Hotell sen sova.
skönt att bara komma hem och slappa ibland. Jag brukar ju inte befinna mig hemma så ofta.
blir mest en halvtimme där, två timmra där-
men så är det när man alltid är på språng. men det gillar jag ju också.. jag klarar inte av att bara sitta.
nej nu kallar mitt kaffe!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0