kvällen

Igår visade sig bli helt sjukt bra,.
låg i pjamas och tyckte synd om mig själv hela eftermiddagen
tills marie hörde av sig och frågade om vi skulle på popquiz
men det orkade jag verklgien inte med. men jag bjöd hem
den lilla lilla flickan marie till mitt hem :)
Vilket resulterade i en kalas kväll som innehöll:
Varma mackor, CSI, Law and Order, Criminal Minds,
2/½ men, Gordon Ramsay, massa massa skratt och kaffe i mängder.
Det är sällan det inte blir as bra med Marie, nog aldrig.

Iaf så somnade vi till Dream Girls framåt 2 tiden någon gång och
jag har legat och lyssnat på musiken från filmen och drömt om
Beoncé. fan va cooolt! eller ?

Smart att försova sig men nu är jag iaf i skolan och har inte missat allt för mycket!
Så nu är jag inne på 3e koppen kaffe och jag känner mig taggad!

Ikväll blir det la fest? vet inte,
Och imogon klockan 8 beger vi oss till Göteborg och Turistmässan på svenska mässan.
Det ska bli kalas kul!

Sen tror jag att jag hade bokat in Simone på kvällen.. har för mig det..

Well. nu kallar skolarbetet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dream Girls var väl ett ställe på samui oxå va? ;)

2009-03-20 @ 12:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0