kvällen

Fantastiskt att träffa alla gosiga vänner och bekanta!
kvällen blev som vanligt en blöt kväll och den avslutades med fylle pizza.
Emelie den pärlan körde oss (packet) hem och david fick fylle ångest och la sig utanför mitt hus.
vilken kväll!
jag lyckades somna med en öppnad vattenflaska i handen (jag var törstig) och hällde sedan ut den över mina natt gäster dennis och marie. Bra gjort emma!
nu har jag precis duschat, ska dricka kaffe och packa klart inför Göteborgs trippen som ska ske idag! :)
vaknade dock upp med ett igensvullet öga. INTE OKEY! jag har en grym ögoninfektion på g.
borde vara i Thai nu så jag kunde åka ner på huvudgatan och köpa medicin :( skit land.
Docktorn skulle ang mitt sjuka tillstånd iaf ringa senast tisdag.
jag var där i Torsdags morgon, kan lite tester ta så lång tid ?
nej nu ropar kaffekokaren! vi hörs senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0