Skolan!

jäkla bra!
magnus ska vara på utbildning onsd,torsd,fredag och jag kommer att kunna jobba hemma, vilket resulterar i att jag kan följa med mamma till Göteborg! Fan va underbart så slipper hon vara ensam Onsdag torsdag!
Magnus berättade att jag ska vara guide på den gastronomiska resan. vilket kommer bli kalas kul!
ska ta ett snack med fanny sen blir det Mikaela som ska tas! måste kolla schemat med.
det har jag gjort nu, och jag har religion på tisdagsmorgonen sen inget på efm.
så onsdag och torsdag och fredag behöver jag inte komma till skolan! ÄG!
men nu ska jag aldeles strax ha Engelska C och hoppas på att det blir lika roligt som alltid!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0