Svara rakt från hjärtat

För en gång skull hade man en ledig oplanerad dag framför sig.
och så sover man bort nästan hela. vaknade kvart över ett med världens
huvdvärk och förstod inte så mycket av verkligheten.
men nu har jag ätit, tagigt 2 panodil och druckit kaffe.

Jag önskar jag kunde tycka det är skönt att bra ligga hemma i soffan
och slappa. men jag får ingen ro.
Idag är det en av de finaste dagarna sen jag kom hem och jag
känner mig som ett ruttet äpple och orkar inte göra någonting.
Sitter fortfarande i min rosa pjamasbyxor med apor på som är köpta
på GeKås för 19:90. Kan man känna sig sunkigare ?

Iaf så snart är det helg och efter det är det dax för Stockholm med klassen!
Frågan är hur detta kommer att gå, Förhoppningsvis fantastiskt!
Det ska ju bli massa kul studiebesök och god mat!

fasen, jag är ett virrvarr av känslor.
det är så mycket jag vill men så lite jag gör.
eller är det tvärt om?

Den starka solen och den underbart klarblåa himlen gör mig knäsvag,
och jag tror inte en sekund på att det kommer bli varmt nog i tid.
Det ända jag kan tänka på när jag sitter ute och väntar på bussen
medans solens varma strålar slickar mitt ansikte,
är när jag ligger ute i gräset med vänner på en filt och dricker halv varma öl
och undrar om man någonsin kan må bättre.
Svensk sommar och svensk vår, det är kärlek.

Kärlek mina vänner

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0