Tisdag och del 2

Efter inpackningen i bussen körde vi vidare mot den stora staden Stockholm.
jag sov mestadels av dessa 4 timmar med tanke på min underbara natt.
Roger släppte av oss vid hötorget där vi skulle äta lunch och magnus delade ut pengar till alla och sen bar det av till diverse lunchplatser. Jag emelie och anna sprang iväg mot japanskt och Sushi! :D
Därefter blev det Nordic Ligth och studiebesök! inte så bra som vi hade önskat men helt ok!
Sen promenad genom Stockholm innerstad (åh härliga härliga stad) till vårt vandrarhem.
Får nästan alla incheckade och jag, emelie och anna gör oss redo att dra en tripp på stan.
Vi promenerar i snöväder in till seregelstorg och sätter oss på Sergel Bageri! jag älskar detta lilla mysiga ställe.
Sen blev det lite shopping av diverse ting och en stund senare mötte jag emelie anna och sara upp prinsen utanför NK
Jag var så nervös att jag nästan sprang iväg när han ringde sista gången och undrade vart jag var. men jag stannade iaf och lyckades prata lite innan jag började gå.. haha!
väl framme på vandrarhemmet blev det dicka i baren! we love happy Hour!
byta kläder, dricka öl, skälla, gråta, sjunga, vara höjdrädd, vara lycklig---det sammanfattar min kväll i sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0