Tisdag?

Mår lite bättre nu och det var bra att jag lyckades ta de goda rådet att stanna hemma idag. Det behövde min kropp visst. Nu har jag iaf tagigt en duch och snorat lite. så nu sitter jag med Svenska C plugg, en kopp kaffe och en avocado! avocado är ju så sjukt gott! och det går att ha till allt! :)
Nej men att komma igång och avsluta svencka C är mitt mål denna veckan annars vet jag inte vad jag gör.
Och på måndag (FÖRSTA LOV DAGEN???) har vi slutprov i Barteknik!
Så det skall pluggas Drink recept och teori- suck
Annars ska jag på möte klockan halv 2 och sen hinner jag nog med mormor  och morfar innan alex tobbe och peter vill leka :)
Det är en grå himmel som möter mig när jag blickar ut genom fönstret. åh. denna grymma värld!

nej så illa är det inte. men min näsa rinner!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0