Vår i sinne!

Solen skiner och mina vänner!  det är sommartid!
mer och mer ljus för varje dag som går och jag kan inte få nog.
Thailand lockar och lockar men svensk sommar.. den är oslagbar.
Om jag får välja mellan alla platser och alla tidspunkter i mitt liv väljer jag:
Svensk sommar, grillfest, öl och vänner.

Det finns inte en chans att man kan leva ett
liv utan att dessa element finns med.

Snart är det dax för första grillfesten och sen är det kört.
Efter att man har kännt den underbara känslan finns det inget som
kan kalla tillbax den innan hösten har blivigt så mörk och kall att man imigrerar.

Mina vänner, Idag är det lycka.

Våren stavas L-Y-C-K-A

vi hörs sen
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0