jobba, leva, sluta

Ojojoj,jag har ångest.
snart är det student och jag har minst en miljon saker att hinna med.
samtidigt som det är massa annat som inte kopplat till studenten som man ska göra.
det är sjukt nice att ha ett jobb så man kan tjäna pengar.
även om det inte alltid är kul att gå till jobbet är det inte så farligt när man väl jobbar.
Ska försöka strukturera upp mig och äta mer chokladglass.
för just nu är det vad jag behöver,
kommer säkert inte ens i min studentklänning.
eller. jo det gör jag nog.
måste köpa underkläder som passar till den med,
fasen!
att göra innan student:
*fixa underkläder
*sola ( ska ju inte vara lika vit som klänningen)
*plugga RÖVEN
*önska mig något ?
*planera maten
*styra upp låt till utspring
*betala champangefrukost
*bestämma frisyr/sminkning
*fixa en miljon rosor till alla i fbg som tar studenten.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0