sen natt och gryning

jobba igår var nice
tiden gick oväntat super fort.
mycket att göra hela tiden och massa kul gäster :)
att sluta 04:00 och promenera hem i gryningen är fan nice
det är så pass nice att man nästan inte ens vill sova bort den.
men men, det ska jag la hinna med, dygna efter jobbet ;)
Idag ska jag se lillsyrran när hon dansar, det börjar halv 6..
så ska snart ta bussen in till falkenberg och planera vad jag ska ha på min inför kvällen.
känner att jag är ostabil.. vet inte vad jag vill,.
har iaf 3 olika alternativ med mig
och som  tur är kan jag i värsta fall sno något av mamma :)
men nu kurrar magen värre än något,
kom på att jag bara har ätit ett ägg idag.
dude inte smart,
Iaf, så ska jag nog slänga i mig något när jag kommer in till staden.
om inte annat en macka hos mamma!
ha en super bra lördagskväll
så ses vi någonstans i dimman!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0