Taxi och drinkar!

Igår var nog den roligaste kvällen på minst ett år!
var med mamma på dagen sen fortsatte jag hem till pappa och mona,
pappa är på jobb men mona är hemma så jag drog ett par öl och mona lite vin
sen åkte vi taxi till källaren laxen!
vi beställde ett par drinkar sen dök bror min och ´hans fina flicka Emelie upp.
då blev det ett par drinkar till och flatliner, ohno.
Iaf så drog jag och mona vidare till grand för att dansa tills vi stupade.
viket vi även gjorde!
GUD SÅ ROLIGT att dansa med henne!
kan inte tro det ohlala!



Kvällen fortsatte i dansens tecken och vi dansade våra lurviga vidare in på Zätas,
helt ensamma på dansgolvet shakade vi loss och drack strawberry daquiri!

Jag måste säga att den 9 Maj 2009 nog var en av de bästa krogkvällar i mitt liv!
Puss på mona! och puss på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0