Uppdate!

I lördags kom jag iväg till konfa, sen jobbade jag minsann till
klockan nästan slog 4 på morgonen och solen sakta men stensäkert
började singla upp över horisonten.
Att det kommer bli en rolig hård och underbar sommar
tvivlar jag inte en sekund på.
Att min närmsta mål är att fixa lite skola är true,
att nästa mål är att sommaren 200-fucing-9 ska bli bäst ever.
det visslar och skriker i mig att livet precis har kastat ett stort lasso runt
min mindja och jag inte har ett jävla val förutom att springa med,
livet skriker och kittlar och lovar att det kommer ta mig tillslut.
jag trodde bara itne på det.

en sak är säker,
idag är jag stolt,
I made it,
did you ?


Iaf så ligger jag ännu i sängen,
för igår när jag kom hem från en söndag full av
städning och matlagning hemma hos mamma,
så råkade jag glömma att jag skulle sova.
och gick hem till hagen utan att passera gå.
där blev jag sittandes tills klockan slog halv 2,
sen så bar det av hem och kollades på web-tv
Åh mitt älskade web-tv!

somande när regnet slog som hårdast mot rutan
och det är alltid mörkast precis innan gryningen.


det var konfa och fniss i skrea kyrka,
man undrar ju, varför skulle de vara annat ?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0