Skor

Idag var jag tvungen att skicka tillbaka mina nya underbara skor.. spruckna sömmar och lite sura gubbar,
Dom va iaf trevliga på have2have där jag hade investerat dem.
igår var det begravning och den var underbart vacker, vi grät till vi skrattade och vi skrattade tills vigrät. Älskade Älskade morfar.Fyfan va jag saknar honom! Vi var i huset idag och jag hatade att morfar inte var i närheten. jag gick och smakade på hallon och lyssnade på solens stålar i mitt ansikte.
Hann med en liten runda på harrys igår, vilket var helt okey trevligt.
Idag ska jag tillbringa tid med min lilla Emma, och så ska vi leta reda på en plats att tillbringa kvällens festligheter. 
Nu blir det lite mer tv sen ska jag bege mig ut och leka med emma!
Hoppas alla har en underbar helg.

Kommentarer
Postat av: emma

<3

2009-10-15 @ 18:57:08
URL: http://emmaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0