nu ska vi se

sommaren 2010 gav oss massor. eller?
Ja massor av jobb och timmar på Harrys.. men mer?

Jo det gav mig en heldag i Gbg men min Emma, Och många kvällar när vi inte vet vad som ska hända men mycket händer ändå, många stägnings kvällar, många öppningsdagar, och mycket skratt.

du gav mig ångest över de jag erkännt
du gav mig ångest över de du gjorde och ångest över vem hon var.
och nu ger du mig ångest över vart du ska.

Varför bryr jag mig?
varför tror jag att de finns någon som bryr sig.
varför kan jag bara inte inse att du vill inte.

hej och tack sommaren 2010. nu börjar visst hösten, och jag har inte samma flyt-.
hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns någon som bryr sig

2010-09-05 @ 16:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0