I miss it - äta-jobba-sova-dansa!

Ibland är det helt sjukt hur mycket man kan sakna en plats, människorna där, och känslan.
Just nu saknar jag alla mina underbara vänner som luffar sig runt i ö världen i thailand. Ni som upplevde de med mig. vad jag önskar att jag bara släppte allt hemma och drog iväg igen.
Det är inte så himla roligt att jobba-äta-sova-dö. Jag vill jobba-leva-äta-DANSA!
jag vill tillbaka till thailand, sola, sova och dricka singah.
Klart det är bra att jag har skaffat mig ett bra jobb och en relativt nice inkomst -.-
Men hur gött känns de att veta att jag inte kommer komma bort, långt och länge innan typ nästa år!?
det är sjukt länge tills dess. Nice när sommaren kommer.
då blir de Jobba-äta-sova-dansa, eller snarare, jobba-dansa :)
jag längtar tills emma blir 18 och kan hänga med mig, när vi ska dansa fötterna blodiga och dricka drinkar!

Sommaren kommer komma som ett nackskott,
200timmar jobb i månaden, Mycket pengar, och ett liv som snurrar fort, fort fort fort.
Kan inte säga annat att det hade vart lycka i dess bästa form om jag kunde spola tillbax till koh pangan 2009 och bara vara kvar en liten liten stund. ett full moon till, en båt tur till, en liten liten stund till.
Iaf, jag saknar er mina fina thai vänner :) ni gjorde dessa 3 månader till de bästa ever!


nu ska jag klä på mig, hoppa i mina stövlar och gå ut i massa snö och kyla.
ni värmer :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

du är mer än bäst.

2010-02-04 @ 11:02:41
Postat av: Lollo

Vi ska åka till London ju :D:D

2010-04-10 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0