nytt år nya planer.

Yes box!
nyår blev en jävla bra kväll.
som jag myste.
hoppas vi satte ribban för 2011 iallafall.

2011 har jag redan:
Varit på 80års kalas.
Varit i danmark.
Varit vaken en hel natt.
Varit på en underbar efterfest med massor av kärlek.
Myst med underbara människor.
Lyckast klämma in en känsla jag inte kännt på 2 år.
och vi har lagt upp planen för 2011s söndagar
jag ska iaf hålla den planen. för min egen skull.

nu, typ just nu går taknarna runt om musik och kickstarta året.
komma igång, vara igång.

jag gillar tanken. jag gillar känslan. men gilla?
falkenberg är vackert idag. det kommer massor av tung
blöt dimma från havet som färgar träden vita. det känns fint.

jag tycker du är otroligt fin. men jag säger inget-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0